سنگ قبر بی احساس


_♥ملنیومـ عشقـ♥_

درد دارد!
 کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او بودن... همه تنهایت گذاشتن...

گفتم:میری؟
گفت:آره
گفتم:منم بیام؟
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر
گفتم:برمی گردی؟
... فقط خندید.....
اشک توی چشمام حلقه زد
سرمو پایین انداختم
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
گفت:میری؟
گفتم:آره
گفت:منم بیام؟
گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر
گفت:برمی گردی؟
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره
من رفتم اونم رفت
ولی
اون مدتهاست که برگشته
وبا اشک چشماش
خاک مزارمو شستشو میده
دیدی آخر من را لمس کردی؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد!



نظرات شما عزیزان:

اســتــاتــيــرا
ساعت21:02---28 بهمن 1391
ســلــامـــ.....



مـــنـــم استاتيرا.....



مى خواستم بگم آپــم....



يه پست گــذاشتم در مورد بهترين خواهر دنيا...........



بيا بخون و نظرتو بگو....



منتظرم❤
پاسخ:چشم آجی گلم...آنی نیستم اگه نیام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تـــاريــخـــ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ســــاعـتـــ 20:22 نـــويـســـنـده وانیا| |

LeiLa-DiYaKo